خرید از سراسر دنیا


» فواید ماساژ رفلکسلوژی

فواید ماساژ رفلکسلوژی

فواید درمانی رفلکسولوژی


پیشرفت عملکرد عصبی

به مرور که سن ما افزایش می‌یاید و بدن ما رشد می‌کند، عصب‌های بدن ما در بسیاری از قسمت‌های بدن، مانند دست و پا، حساسیت کمتری پیدا می‌کنند. می‌توان گفت در هر جلسه رفلکسولوژی بیش از 7000 عصب مختلف تحریک شده که در نتیجه عملکرد و واکنش‌پذیری آن‌ها افزایش می‌یابد. باز کردن و تمیز کردن مسیرهای عصبی از طریق رفلکسولوژی به بهبود قابلیت و انعطاف مناطق مختلف بدن کمک می‌کند.

افزایش سطوح انرژی

ماساژ رفلکسولوژی با هماهنگ کردن عملکرد اندام‌های مختلف و سیستم‌های ماهیچه می‌تواند متابولیسم و فرآیندهای ایجاد انرژیِ درون بدن را افزایش دهد. اگر احساس کوفتگی و خستگی می کنید، یک جلسه رفلکسولوژی می‌تواند برای شما بسیار کارآمد باشد.

افزایش گردن خون با استفاده از رفلکسولوژی

یکی از مزایا و فواید شناخته‌شده و تایید شده رفلکسولوژی بهبود گردش خود در بدن است و این یعنی خون و اکسیژن، بهتر به تمامی بدن می‌رسد. یکی از نتایج بهتر رسیدن خون و اکسیژن به تمامی بافت‌های بدن، علاوه بر افزایش متابولسیم، بالا رفتن کارایی اندام‌ها است که بهتر می‌توانند سلول‌های آسیب دیده را ترمیم کنند.

ریلکس شدن یا تمدد اعصاب

همانطور که گفته شد، رفلکسولوژی با باز کردن مسیرهای عصبی و جریان انرژی در بدن، آن را به طرز عجیبی آرام می‌کند.

به همین دلیل رفلکسولوژی به کاهش استرس و آرام شدن بدن، بسیار کمک می‌کند.به طوری که از آن برای بهبود بسیاری از استرس‌ها و اختلالات خواب استفاده می‌شود و باعث می‌شود بدن شما به حالت عادی و سالم بازگردد.

استفاده از رفلکسولوژی برای سم زدایی

رفلکسولوژی نشان داده است که می‌تواند به بهبود عملکرد مثانه و کاهش مشکلات مجاری ادراری کمک کند. در نتیجه باعث می‌شود دفعیات و سموم با استفاده از رفلکسولوژی بهتر دفع شود و به پاکسازی بدن و دفع سموم کمک کند.

تحریک سیستم عصبی

مسیرهای عصبی باز می‌توانند به روش‌های مختلفی از سیستم عصبی مرکزی ما بهره‌مند شوند که در نتیجه، این کار نه تنها توانایی مغز برای رسیدگی موثر به ورودی‌ها را افزایش می‌دهد بلکه قدرت شناختی ما را افزایش داده و به تقویت حافظه کمک می‌کند

کاهش سردرد

رفلکسولوژی اصولا توسط بسیاری از افراد به عنوان یک روش برای از بین بردن درد مورد استفاده قرار می‌گیرد و به عنوان یک مسکن و ضد درد برای درمان دردهای شدید سر و میگرن می‌توان از آن بهره برد.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! مشاهده